środa, 27 sierpnia 2014

To już chyba koniec.

Hej......Na początku chce was bardzo przeprosić. Obiecałam, że będę dodawać imaginy co dwa dni a dodałam tylko jednego. Czuję się z tym okropnie. Zawiodłam was na całej linii.....Tak jak jedna z was napisała do mnie, że nie napisałam nic na 4 rocznice One Direction. Tak wiem. Ten blog nie jest tym samym co kiedyś. Długo czasu przygotowywałam się by napisać dla was te słowa. Chce was przeprosić. Wiem, że mnie pewnie za to nienawidzicie ale dla mnie moi czytelnicy zawsze byli ważni. Pamiętam jak cieszyłam się z pierwszego komentarza. Zawsze cieszyłam się z każdego, osobnego komentarza. Naprawdę to cudowne uczucie kiedy dodajesz część imagina a innym się to podoba i chcą czytać dalej i piszą Ci miłe słowa. Kocham was <3 tak było i tak pozostanie na zawsze. Nie usuwam bloga....nie blokuję go czy coś by inni mogli też czytać moje prace, ale też bym mogła powracać i czytać je i przypominać sobie jak je pisałam. Za raz się chyba popłaczę.....Może kiedyś coś jeszcze dodam.

Kocham....
Gumiżelek

7 komentarzy:

  1. Jest mi smutno, aczkolwiek nie jestem na Ciebie zła i rozumiem Twoją decyzję. Pamiętaj że my - Twoi wierni czytelnicy - bardzo Cię kochamy i mamy nadzieję, że na piszesz coś jeszcze dla nas. Życzę powodzenia w życiu. Trzymaj się aniołku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Popłakałam się :'( Rozumiem i szanuję twoją decyzję. Wróć jeszcze do nas. Pamiętaj, że zawsze będziesz w naszych serduszkach ♥♥♥ KOCHAMY CIĘ!!!!!
    Trzymaj się ♥♥♥
    Julia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda to był strasznie super blog zawsze na niego wchodziłam i czytałam i chyba na twoich imaginach się popłakałam ;( Ale rozumiem cię :(

    OdpowiedzUsuń