niedziela, 20 października 2013

Duchess of angels and demons: New order

I kolejna, pomyślałam z jadowitym uśmiechem, odznaczając następne nazwisko na mojej liście osób do likwidacji. Och, jak ja to uwielbiam. W podskokach z szerokim uśmiechem, zaczęłam sprzątać wszystkie fiolki, buteleczki i inne duperele pełne magicznych proszków i płynów. Wdychając przy tym zapach dymu który nie zdążył się jeszcze ulotnić. Jak ja kocham tą robotę. Starłam jeszcze blat niskiego stolika i nakryłam miękkim dywanikiem pentagram wypalony pośrodku jasnej podłogi. Rozejrzałam się po pokoju, po zdarzeniu z przed chwili nie było nawet śladu, tylko lekki zapach palonego drewna.
Noc jeszcze młoda stwierdziłam wyglądając za okno, po całym przespanym dniu pora by się rozerwać. Mój roboczy strój, znaczy się ciemne spodnie i bluzkę, zamieniłam na skórzane rurki, dopasowaną bluzkę bez pleców i ulubione szpilki, do tego ostry rockowy make up, i fryzura w tym samym stylu. Na skórę przedramienia nałożyłam znak ukrycia i byłam gotowa do wyjścia.
Wyszłam na duży balkon przyłączony do mojego apartamentu, znajdującego się na ostatnim 30 piętrze budynku. Nocne powietrze otuliło mnie swoim chłodem, witając jak starą przyjaciółkę. Podeszłam do barierki, odgradzającej mnie od krawędzi, wspięłam się na nią i rzuciłam w otchłań. Czułam szpileczki chłodnego powietrza napierającego na policzki, szum powietrza w uszach i falowanie pojedynczych kosmyków włosów. Obrazy wokół mnie zlewały się w jedną pełną barw masę.
Będąc już tylko parę metrów nad ziemią, rozłożyłam moje ogromne czarne skrzydła, które natychmiastowo poderwały mnie w górę, z nieprzyjemnym szarpnięciem. Tego momentu nie lubiłam najbardziej, ale wszystko od skoku do rozłożenia skrzydeł jest jednym z najcudowniejszych przeżyć. To jak skok na bungee, albo raczej ze spadochronem. Adrenalina buzuje w żyłach na całego, rozłożę skrzydła chwilkę za późno i może po mnie zostać tylko mokra plama. Wyrównałam lot i skierowałam się w stronę mojego ulubionego klubu dla podziemnych ukrytego czarami, na obrzeżach miasta.
Wylądowałam na chodniku tuż przy drzwiach, i sprawiłam by moje skrzydła znów zniknęły między łopatkami. Gdy to robiłam,  przypadkowo potrąciłam jakiegoś skrzata, który warcząc pod nosem zbierał, z płyt chodnikowych rozsypany magiczny pył. Już chciał rzucić się na mnie z tymi swoimi drobnymi i ostrymi jak brzytwy ząbkami, ale gdy tylko zorientował się z kim ma do czynienia, zatrzymał się gwałtownie. Zmierzył mnie tymi swoimi wyłupiastymi oczami, zamarł w pół ruchu by po paru sekundach czmychnąć jak najprędzej w ciemny kąt, rozsypując po drodze swój drogocenny towar. Uśmiechnęłam się sama do siebie i weszłam do środka. Klub jak zwykle pełny był najróżniejszych gatunków podziemnych, czarowników, wilkołaków, wampirów, feerie, ifrytów, demonów i tym podobnych mieszańców. Istot takich jak ja, wyrzutków odtrąconych przez Clave. Swoje kroki tradycyjnie skierowałam do baru. Dzisiejszą zmianę miał akurat wilkołak o imieniu Zayn. Miły gość, gdy nie ma pełni oczywiście.
- To co zawsze?- zapytał z typowym dla niego uśmiechem.
- Jak zawsze- powiedziałam zajmując miejsce na wysokim hokerze.- Pełnia tuż tuż- zauważyłam patrząc w jego rozjarzone żółte oczy. Jego policzki i brodę pokrywał gęstszy niż zwykle zarost, a paznokcie były długie i wyglądały na bardzo twarde.
- Za dwa dni- odpowiedział, mieszając ze sobą kolorowe płyny.
-Lubie gdy tak błyszczą ci oczy- powiedziałam uśmiechając się do niego kokieteryjnie gdy podawał mi mój ulubiony drink.
- Nie kokietuj- odpowiedział z tym swoim boskim uśmiechem. I jak ja mam go nie zarywać gdy on mnie tak prowokuje- dobrze wiesz że kogoś mam.
- Ach tak, prawie zapomniałam o tej twojej przyziemnej przyjaciółeczce.- prychnęłam wywracając oczami.
- Ona jest kimś znacznie więcej.
- Wytłumacz mi, dlaczego akurat przyziemna, oni są takimi kruchymi istotami, tak łatwo ich zranić lub zabić.- zapytałam nie rozumiejąc go. Nigdy nie zrozumiem po co mu tak krucha istota. Skoro może mieć mnie, istotę swojego pokroju, nieśmiertelną piękna i potężną.
- Dlatego są lepsi od nas, potrafią się cieszyć każdą ulotną chwilą.- tłumaczył odpływając w myślami do tej swojej przyziemnej. Nawet gdybym nie znała jego myśli, zdradzał go wyraz twarzy.
- Jak tam chcesz, ja nigdy nie popełnię tego błędu- powiedziałam odstawiając szklankę i zsuwając się z hokera.
- Nidy nie mów nigdy- usłyszałam jeszcze za sobą jego głos gdy, szłam w stronę parkietu. Machnęłam jeszcze na niego ręką, co skomentował swoim dźwięcznym śmiechem.
        ***
Właśnie tańczyłam z jakimś całkiem przystojnym wampirem, gdy nagle za moimi plecami pojawił się Zayn. Znalazł się tak blisko że czułam żar jego ciała przebijający się przez materiał jego czarnej bokserki, do tego czułam jego oddech na karku i słyszałam szum krwi przepływającej przez żyły pod skórą.
- Hmm czyżbyś jednak zmienił zdanie?- zapytałam odwracając się do niego przodem i  zarzucając mu ręce na szyje. Położył dłonie na mojej tali, odsuwając mnie na stosowną odległość, przecząco kręcąc głową
- Więc czego chcesz?- opuściłam ręce wzdłuż ciała, lecz jego dłonie wciąż spoczywały a mojej tali, co zaczynało mnie wkurzać, wiec cofnęłam się o krok do tyłu.
- Jest tu jakaś dziewczyna, mówi że cię szuka i że to ważne.
- Kim ona jest?- zapytałam
- Nie wiem, ale wszystkich o ciebie wypytywała.
- Dobra gdzie ona jest?- zapytałam go niechętnie już z góry przeczuwając o co chodzi.
- Siedzi przy barze- oznajmił i ruszył w jego stronę, a ja za nim.
Przy barze siedziała przestraszona postać w ciemnej pelerynie, wciąż nerwowo rozglądała się na boki. Jej twarz do połowy zakrywał kaptur, widocznie nie chciała zostać rozpoznana. Zajęłam miejsce na hokerze obok niej, przestraszona odsunęła się odrobinę w bok i zmierzyła wzrokiem z pod kaptura.
- Czego chcesz?- zapytałam trochę niegrzecznie.
- Mam zlecenie- odparła, cichym piskliwym głosikiem.
Zauważyłam że Zayn nastawia uszu próbując niezauważenie wyłapać, strzępy naszej rozmowy. Gwizdnęłam ostro, zastrzygł uchem i uśmiechnął się pod nosem nawet na mnie nie patrząc. Dziewczyna włożyła rękę pod pelerynę, by po chwili chudą bladą dłonią podsunąć mi pod nos zdjęcie mojej przyszłej ofiary. Podniosłam je bliżej twarzy. Hmm całkiem przystojny chłopak, pomyślałam mierząc wzrokiem fotografię. Ciemne loki opadające na czoło, intensywnie zielone oczy, usta rozciągnięte w szerokim uśmiechu ukazującym równe białe zęby i do tego urocze dołeczki w policzkach, aż szkoda zabijać, ale cóż taka praca.
- Człowiek?- zapytałam patrząc na nią. Nerwowo bawiła się palcami, a na dźwięk mojego głosu aż podskoczyła. Może i nie jestem człowiekiem ale wyglądam tak jak oni, więc nie wiem co ich tak we mnie przeraża.
- T-tak- odparła drżącym głosem.
- Świetnie, będzie prościej- oddałam jej zdjęcie chłopaka- Masz przy sobie coś co należy do niego?
- Mam tylko ten naszyjnik- ujęła w dłoń łańcuszek wiszący na jej szyi, na końcu którego huśtał się mały srebrny samolocik, który wyglądał jak te które robią małe dzieci z papieru.
- Za mało.
- Nic więcej nie mam.- spojrzała w moim kierunku, nie mogłam niestety zobaczyć jej twarzy. Wciąż ukrywała ją pod kapturem, jej myśli również były nie jasne jakby ukryte pod jakimś czarem, którego nie miałam ochoty rozpracowywać. Widocznie bardzo zależy jej na anonimowości.
- Więc jutro dostarcz coś co do niego należy na ten adres- pstryknęłam palcami. Najpierw pojawiły się złoto fioletowe iskry, a gdy opadły między palcami została czarna prostokątna karteczka ze złotymi literami. Podałam ją dziewczynie.
- Uwzględnij proszę to, że ja przesypiam zwykle całe dnie i nie przychodź przed zachodem słońca.- skinęła głową.- Jeśli to wszystko to pozwolisz że wrócę do swoich zajęć.
 Nie czekając na jej odpowiedź zsunęłam się z hokera z zamiarem wrócenia na parkiet. Bo w końcu przyszłam tu żeby się bawić. Ale jak zwykle wszędzie są jakieś nieszczęśliwe duszyczki, chcące pozbyć się innych, zasługujących na to lub nie, duszyczek. Zayn wychylił się przez bar i złapał mnie za nadgarstek, zanim zdążyłam się oddalić.
- Miałaś przestać!- warknął odciągając mnie na bok. No i się zaczyna, pomyślałam wywracając oczami.
- Kłamałam. I wiesz co dzisiaj zdążyłam już zabić jednego nocnego łowcę - powiedziałam spokojnie, z demonicznym uśmiechem. zajełam miejsce na najbliższym hokerze. On stał za barem patrząc na mnie groźnie i wciąż trzymając moją rękę abym mu nie uciekła i wysłuchała jego nudnej gadki.
- Nie rozumiesz że jeśli nie przestaniesz to Clave wreszcie cię dopadnie!- był bardzo wkurzony. Choć nie wiem czy bardziej przeze mnie czy zbliżającą się pełnie.
- Nie dopadli wtedy i nie dopadną teraz- odparłam spokojnym, a wręcz znudzonym tonem bawiąc się podkładką pod szklanki.
- Nie żyjemy już w średniowieczu!- ścisnął mocniej moją rękę wbijając w nią pazury.- W końcu cię znajdą.
- Puki co nie znaleźli! - wyrwałam nadgarstek z jego uścisku, na wewnętrznej stronie miałam teraz krwawe ślady po jego pazurach. Zagoiły się niemal natychmiast.- I wciąż mogę prowadzić moje nudne życie polegające na śmianiu się, pieprzeniu, i zabijaniu! - wyliczyłam na palcach, znów schodząc z hokera i kierując swoje kroki do wyjścia. Przeskoczył nad barem i zagrodził mi drogę
- A jeśli tego nie zrozumiesz dołączysz do tych trzecich, choć ja wolałabym cię w drugiej opcji.- Zbliżyłam się do niego na odległość niemal minimalną, przez materiał koszulki czułam żar jego rozpalonej skóry i słyszałam przyspieszony rytm serca. Nie odsunął się, chodź wyczuwałam gromadzące się w nim uczucie strachu. Podniosłam wzrok by spojrzeć w te jego błyszczące oczy, wpatrywał się wściekle w moją twarz. Nic jednak nie mówił, najwidoczniej wreszcie odkrył że i tak go nie posłucham. Mimo to dalej uparcie nie powalał mi wyjść. Jakby miał nadzieję że może jednak kiedyś uda mu się mnie zmienić. Próżne jego nadzieje.
- A teraz jeśli pozwolisz, wyjdę, chciałabym zrealizować drugi i może też trzeci punkt mojego panu dnia.-  uniosłam dłoń przesunęłam po jego policzku, powoli go omijając. Będąc tak blisko nie mogłam nie wykorzystać okazji, wspięłam się na palce i złożyłam na jego ustach delikatny pocałunek. Po czym szybko zniknęłam za drzwiami. Na zewnątrz natychmiast rozłożyłam skrzydła i odleciałam.
Wprawdzie powiedziałam mu jakie są moje plany ale nie miałam ochoty ich realizować. Kolejna kłótnia z nim zepsuła mi humor. Poza tym za godzinę lub dwie zacznie świtać, a ja za słońcem nie przepadam, dlatego wolałam wrócić prosto do mieszkania i jak zwykle przespać cały dzień.
***
Hej!! Długo mnie tu nie było, nawet bardzo bardzo długo. Ale każdy kto pisze wie że czasami pisarzom zdarzają się zastoje twórcze, dłuższe lub krótsze. Mój zastój się skończył, (mam nadzieję) i wpadłam na taki oto pomysł na imagin. Piszcze jak wam się podoba i czy chcecie kolejne części :)
~Wampris~

37 komentarzy:

  1. Jest cudowne. Nie moge doczekać się kolejnej części. Jesteś boska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe.

    Zapraszam do mnie: http://mysterious-harry-styles-fan-fiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne. Takie inne...orginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabym prosic dedyka?!
    z Niallem + 18
    Lilly Gold

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Fajne.
    Hmmm... Nocni Łowcy...imagin chyba na podstawie Darów Anioła jeżeli się nie mylę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mylisz się uwielbiam książki Cassandry Clare i pomyślałam że ociupinkę się nimi zainpiruję :-)

      Usuń
  6. Mam nadzieje ze będzie następna cześć

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ; ). Było by z tego ciekawe opowiadanie np. Ona ma go zabić więc go szuka , a kiedy znalazła nie jednokrotnie próbuje go zabić lecz coś jej nie pozwala . A po dłuższym czasie uswiadomia sobie że go kocha,choć nie chce dopuści tego do siebie. (jakieś wydarzenie ) w końcu są parą , chociaż (T.I) jest świadoma tego że mogą zginąć. Uciekają z mmm kraju dowiadując się że dziewczyna w kapturze goni ich wraz z swoją ekipa. Harry kompletnie nie wie co dzieje, szantazuje (T.I) że wróci jeśli mu ne powie prawdy. (T.I) nie miała innego wyjścia i mu wyjawia swój sekret ( czyli że jest emm magiczną istotą ) . Oczywiście jestem pewna że masz lepsze pomysły i potrafiłbys to rozwinąć lub wymyślic co innego ; D . Grr, ale się rozpisalam xd. Buziaaki Ew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę że dosyć łatwo mnie przejżeć, ona go oczywiście go nie zabije bo nie miała bym o czym pisać. Reszty nie zdradze musicie poczekać na następną część :-) Postaram się dodać ją w ciągu tygodnia.

      Usuń
  8. Jejuu kocham to *_*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe i oryginalne. Pierwszy raz spotkałam się z czymś takim, Masz talent, Ps. zapraszam do mnie i mojej BFF: http://dreamloading69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny!!!
    czekam na kolejną część!!!
    :DDD

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny a tak z ciekawości kim jestem to znaczy jaka istotą XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Super ten rozdział. Fajnie byłoby jakbyś napisała kolejną część jak najszybciej:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tego nie da się opisać słowami to jest super wow i aaaa Jezus musisz napisać kolejną część ! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo dobry pomysł na to by imagin nie był jak wszystkie, tylko z nuta fantazji c:

    OdpowiedzUsuń
  15. BOSKIE! prosze następną częsć tylkoo szybko, nie moge się doczekac! :P <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest kjshfjsdkf. Super pomysł, uniwersalny :D I z chęcią przeczytam następną część.
    Zapraszam również do mnie:
    http://onedirectionimaginy2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny!! Czekam na następny rozdział!!/Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, bardzo mi sie podobalo i czekam na nastepna czesc :))
    Czym moglabys podac mi tytul ksiazki ewentualnie sagi z ktorej czerpalas pomysl na ten imagin? Z gory dziekuje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Saga o którą pytasz to Dary Anioła Cassandry Clare, polecam też trylogię Diabelskie Maszyny tej samej autorki :-)

      Usuń
    2. Wielkie dzięki :))
      Napewno przeczytam

      Usuń
  19. koniecznie 2 część super ciekawe jak dalej się potoczy ta historia

    OdpowiedzUsuń
  20. O lol !!!! Najlepsiejszy imagin jaki przeczytałam !!! Ja na serio chcę więcej. Dziewczyno, bierz się za pisanie !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny. Fajny pomysł i wgl. Mam nadzieję, że następna część się wkrótce pojawi. :)
    No i życzę weny. ;)

    Kolorowa

    OdpowiedzUsuń
  22. Suuuuuper!! Pisz dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super!!! Czekam na następny ;*
    Zapraszam do mnie http://the-drug-in-me-is-yu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny !!! zapraszam do mnie : http://cecilia-zayn.blogspot.com/ mile widziane komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szybko dodawaj bo długo żadnych nie było:) ogólnie rozumiem nie masz weny albo po prostu czasu ale napisz jak najszybciej albo odpowiedz na komentarz wchodzę codziennie więc zobaczę że dodałaś post czy odpisałaś na mój komentarz przy okazji polecam Jannet;) to jest adres to jej bloga:
    http://imaginezonedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry jak masz zdanie to jest adres jest napisane to a powinno być do :*

      Usuń
    2. Super imagin, normalnie to nie gustuje w takich ale ten mnie ujął!!!

      Zapraszam do mnie: http://imaginy-o-one-direction-2013.blogspot.com/

      Usuń
  26. Niesamowity, świetnie piszesz!! <3
    FF Louis Tomlinson - http://lilyandlouis.blogspot.com/ Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zajebisty *__*
    zapraszam do mnie :)
    http://comeon-comeon-baby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. KOcham twoje imaginy...... BŁAGAM ZAJRZYJ DO MNIE... dopiero zaczęłam pisać pierwszego w zyciu bloga jest to dla mnie naprawdę bardzo ważne link ----> http://welcome-to-polish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń