niedziela, 26 sierpnia 2012

Imaginy z gifami.




Dzięki za te wszystkie komentarze i mam nadzieje, że pojawi się ich więcej. A teraz imaginy z gifami:

1. Jesteś z Zayn'em w parku i akurat natrafiliście na twojego byłego. Reakcja Zayn'a:
one direction Pictures, Images and Photos

2.T: Chłopcy jednak nie zrobię dzisiaj ciasta może jutro. 
1D:

3. Zayn i Louis biją się o to który ma Cię przytulić
 4. Paul: (t.i.) gdzieś poszła. Harry weź ją poszukaj.
 5. Redaktorka: Wolisz Harry'ego czy Lou?
T: Hazze. - Gdy oni się o tym dowiedzieli:
6. Z: Louis pomóż mi nie wiem w co się ubrać a idę z (t.i.) na randkę.

7. T: Louis nie mogę iść dzisiaj z tobą na randkę bo idę do dentysty.
L:

8. T: Liam pokaż muskuły.
L:

9. Jesteś na koncercie swojego chłopaka Niall'a. Nagle on wypatruje Cię w tumie.

 I co podoba się jeśli tak to komentarz jeśli ich nie będzie to poważnie się zastanowię czy dodawać takie czy nie.

10 komentarzy:

  1. świetne, chcemy więcej ^^
    zapraszam do siebie i liczę na komentarz
    http://newlife-1direction-love.blogspot.com/

    http://your-story-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże ! świetne ! pisz pisz pisz błaaaagam.Kocham takie ! zrób to dla mnie za dodanie Twojego bloga do zakładek i wchodzenie na niego co chwile :D PROOOSZĘ ;c

    OdpowiedzUsuń
  3. wow super dawaj takich wiecej

    OdpowiedzUsuń
  4. chcemy więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!!!!! Dodaj imagin dla mnie z Niallem !Prosze
    I jestem Zu

    OdpowiedzUsuń