środa, 12 września 2012

Imagin o Zayn'em (4)

No ma reszcie następna część jeszcze dwie albo trzy. Jutro jak wszystkie wiemy Niall ma urodziny więc dodam z tej okazji imagin o nim i oczywiście kolejną część może nawet dwie to się jeszcze zobaczy.

Obudziłaś się rano "oblężona" przez waszą rodzinę (moją i Zayn'a). Tak jak myślałam nasze mamy zajmowały się dzieckiem a ojcowie rozmawiali na temat bardzo męski czyli pewni jakieś samochody, sport, polityka i nie wiadomo jeszcze co. Przy stoliku siedział mój starszy brat i wszystkie siostry Zayn'a. Wszyscy oprócz Zayn'a. W tym momęcie ktoś zasłonił mi oczy. Po jakże delikatnych dłoniach którymi właściciel przez syknięciem z moim ciałem dostawałam przyjemnego napadu dreszczu kochałam.
Z: Zgadnij kto to? - Powiedział zmienionym głosem. Postanowiłaś się z nim trochę po droczyć.
T: Niech pomyślę? Czy to najseksowniejszy mężczyzna na świecie?
Z: Tak!
T: Mój najukochańszy?
Z: Tak!
T: Najlepszy facet na świecie?
Z: Tak!
T:Harry?!?!
Z: Co?!?! - Szybko odsłonił Ci oczy i popatrzył prosto w oczy z przerażeniem.
T: Spokojnie ja tylko żartowałam powiedziałam to tylko by Cię wkurzyć.
Z: No mam nadzieję! Bo jak nie to Harry nigdy ale to NIGDY się do Ciebie nie zbliży!!! - Powiedział bardzo poważnie i stanowczo.
T: Ale ja kochanie wymieniałam twoje cechy a nie Hazzy.
Z: No dobrze już Ci wierzę. - I namiętnie Cię pocałował. A wszyscy zrobili ''uuuu'' - Jak po ślubie robią "uuu" to chyba już do końca życia będą tak robić. - Ty tylko się zaśmiałaś i znów pocałowałaś. Po skończeniu pocałunku wszyscy podeszli do was podali wam Alice i zaczęli o wszystko wypytywać. Wy musieliście na wszystko odpowiadać. Oczywiście opowiedzieliście im też o tym, że były przypuszczenia o tym, że mała jest chora  na serce ale to na całe szczęście były tylko przypuszczenia. Tak jak przy puszczałaś wasze mamy płakały jak ją trzymały i coś do niej mówili. A ojcowie mówili, że będzie z niej wspaniała kobieta. Zayn z Małą na rękach wyglądał jak dumny tatuś. Patrzył się na nią tak słodko, opiekuńczo i przede wszystkim z miłością. Miłością którą darzy Ciebie i Alice. Ten widok masz ochotę widzieć codziennie. Tym razem było tak jak poprzednio pielengniarka wyganiała wszystkich a Zayn stawiał opór sama nie wiesz dlaczego bo On dobrze wie, że tak czy siak będzie musiał opuścić szpital. Ale to twoim zdaniem takie sweet, że nie chce się z tobą rozstawać. Tak samo jak zeszłego wieczora nakarmiłaś małą a pielęgniarka zabrała ją do osobnej sali w której są dzieci takie jak ona czyli małe i słodkie. Przez pół nocy nie mogłaś spać. Miałaś złe przeczucia co do tej nocy i jutra. Tak jak by miało się stać coś bardzo złego stanie albo już się stało. Coś co zmieni twoje życie na zawsze. Po głowie biedziły tysiące myśli. Wstałaś i podeszłaś do okna. W którym był widok na przepiękny park. Cały był pusty oprócz jednej pary. Młoda para wyglądała jak ja z Zayn'em paręnaście miesięcy temu. Trzymanie się za ręce całowanie się w świetle księżyca. Bieganie po łąkach i chlapanie się wodą z fontanny. Oglądałaś ich tak z dwie godziny. Spojrzałaś na zegarek 3:24. "Już tak późno" pomyślałaś. No cóż.Byłaś tak zmęczona, że mimowolnie wsunęłaś się pod kołdrę i zasnęłaś od razu jak malutki dzidziuś.....


Cool Zayn Malik Hairstyles For Teenage Boys 2012 Trends
 Czekam z nie cierpliwością na wasze          komentarze!!!

2 komentarze: