piątek, 14 grudnia 2012

Imaginy z gifami ;)

Chce was przeprosić, że nic nie dodawałam przez ten tydzień nic ale nie miałam czasu. Ale teraz jestem chora :'( ale to oznacza, że będzie więcej imaginów!!!! he no zacież co nie? Dobra na początek imaginy z gifami:
 
1. Reporter: Harry twoja dziewczyna była ostatnio widziana z Niall'em? Nie jesteś zazdrosny?
H: Co ?!
N: No kurwa wydało się:
 
 2. Harry chcąc zrobić zdjęcie by później Ci je wysłać :
 
 
 H: lol czy to wygóle działa???
 
H: O nie rozładował się.
 
 H: No to co ja teraz zrobię? (t.i.) mnie zabiję.
 
 3. Z: Harry!!! (t,i,) czeka w sypialni!!!!
H: Już idę!!!
 
 
4. Liam próbuję Cię rozśmieszyć Cię  bo jesteś smutna jak gadacie na Skype z powody tego, że on jest w trasie a ty w domu.
L:
 5. Liam poprosił żeby Bily przedstawił jego tobie bo bardzo my się podobasz.
B: (t.i.) to Liam ten co się w tobie zakochał ale boi się to tobie wyznać.
L: No hej:
6. Ktoś: Czy to prawda, że (t.i.) jest niesamowita w łóżku?
Zayn przypominający sobie wasze nie przespane nocy odpowiada:
Z: Tak:
image
 
7. Ty: Wiesz co lubię wysortowanych facetów. A ty co właściwie teraz robisz?
N: No wiesz idę na siłkę, basen a potem jeszcze na jogę.
8. Niall patrzący się za kulisy i widzi jak przytulasz się z jakim chłopakiem:
Po koncercie tłumaczysz mu, że to tylko twój brat który przyjechał na koncert bo chciał poznać go a Niall wcześniej pobił go bo uważał, że cię podrywa:
 
9. R: Louis czy to prawda, że z (t.i.) tak bardzo szalejecie w hotelach, ze nie dajecie spać inny,?
Ch: Hohoho
 10: Reszta chłopców chwali się, że mają nowe telefony, laptopy, zegarki, samochody itp a Louis
L: A ja mam (t.i.) i jutro do mnie przyjeżdza!

Tumblr_m6ko01p4ak1r111br_large


No i zacna przeróbka Louis'a jak by wyglądał jak by mu z tatuażami odbiło. (ale nawet ładnie ale wole tak jak wygląda teraz)
Mam pytanie bo zrobiłam ankiete
czy chcecie żebym zrobiła konkurs na
najlepszego imagina więc
pytam się chcecie jeśli tak
to napiszcie w komentarzach czy się zgłosicie.
Jeśli tak to napiszę wszystko w następnym poście ;) / Gumiżelek

1 komentarz: