niedziela, 21 października 2012

Imaginy z gifami+ogłoszenie:)

A więc tak skończyło się opowiadanie o Hazzie to teraz wracamy do normalnych imaginów. Na początek takie z gifami bo wiem, że je lubicie:)

1.Li: Toje lekcje się przydały zaprosiłem (t.i.) na randkę a ona się zgodziła!
Lo: No to stary piątka
image

2. H: Daj buziaka!
Lo: Weź się ogarnij (t.i.) patrzy!


3. Ty: Chłopcy kto idzie oglądać ze mną mecz. Gra Polska vs Grecja!!!
Ch:





4. Tak wygląda Harry jak gapi się na twoje zdjęcie gdy jest w trasie :

5. Zayn: Harry stawaj (t.i.) przyjechała
 H: Jeszcze pięć minut.
 po chwili:
H: CO!!! GDZIE!! (T.I.)


6. H: Louis gzie tak pędziesz
L: (T.I.) Mnie potrzebuje!!! Supermen!!!


7. Twoja Mama: (t.i.) jest w szpitalu i rodzi!!!
Lo: CHŁOPAKI JEDZIEMY DO SZPITALA!!!
 image
 8. Jesteś siostrą Li.
L: Jadę do domu!
H: A będzie (t.i.)?
L: Tak.
H: To weź mnie ze sobą!!!
 9. Paul: Idziemy!!
Li: Ale ja się boje taty (t.i.)!!
P: Ale on Ci nic nie zrobi!!!


10. Zayn przygotowujący się na waszą randkę:


11. Niall spotyka twojego byłego.
Twój były: Byłem lepszym chłopakiem dla (t.i.) od Ciebie ćwoku!
N:


A teraz info kilka osób napisało, że chce imagina z dedyką ok mogę go napisać ale nie wiem jakiego więc jak ktoś misze, że chce to niech napisze jakiego w sensie : smutny, śmieszny, romantyczny, romantyczny z smutnym zakończeniem mogę napisać każdy oprócz +18 (sorry może później). Jak ktoś tego nie napisze to napisze takiego jak ja uważam. Te imaginy które pod ostatnim postem czy wcześniejszych postach czekam na to jakiego jeśli nie napiszecie to ja sama wybiorę jakiego. Sorry ale mi jest naprawdę łatwiej jak pisze jakiego bo jestem pewniejsza czy wam się spodoba. Jeśli ktoś nie wie jakiego to niech poprostu napisze z kim. Thx:** za uwagę i życzę udanej niedzieli.

5 komentarzy:

  1. Ja lubię imaginy z Harrym śmieszno romantyczne , takie w kórych jest dużo czułości (z strony HArrego ;D) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  2. Super imaginy z gifami
    Jakbyś mogła to napisz imagin z Harrym z dedykacją dla Klaudii, jakiś wesoły

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Zaynem albo Niallem dla Marty M

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.facebook.com/pages/Moje-ca%C5%82e-%C5%BCycie-to-Niall-Harry-Louis-Zayn-i-Liam/222302761249086

    OdpowiedzUsuń
  5. ja z louisem proszę smieszny z dedykacjom dla Directoners Tomlinson

    OdpowiedzUsuń